Lökettérfogat cm³ | 72,2 |
Teljesítmény kW | 4,4 |
Teljesítmény LE | 6 |
Tömeg kg 1) | 6 |
Teljesítménysúly kg/kW | 1,4 |
Vágáshossz cm | 45 |
Állandó zajszint dB(A) 2) | 108 |
Zajteljesítményszint dB(A) 2) | 119 |
Rezgésgyorsulás, bal oldal m/s² 3) | 4,8 |
Rezgésgyorsulás, jobb oldal m/s² 3) | 3,6 |
Fűrészlánc osztása | 3/8" |
A motoros eszközök fogantyúinál keletkező erős rezgések hosszú távon a kézben és a karban jelentkező keringési poblémékhoz vezethetnek. A STIHL ezért kifejlesztette a kiváló antivibrációs rendszert. Az antivibrációs rendszerrel ellátott motoros eszközöknél a fogantyúknál fellépő, a robbanómotor és a mozgó alkatrészek által keltett rezgések jelentős mértékben csökkentettek.
Egyszerű vágószerkezet csere, az anya elveszítésének veszélye nélkül. Az MS 261-es motorfűrész volt az első, amely ezzel a rendszerrel rendelkezett. Nagy előny minden felhasználó számára.
A dekompressziós szelep az indításnál a hengerben lévő sűrített keverék egy részét távozni engedi. Ezáltal a szükséges húzóerő a behúzó kötélen jelentősen csökken, megkímélve ezzel a kezelő személyt és a motoros eszköz indítórendszerét is.
A STIHL MS 462 a legkönnyebb profi motorfűrész a saját kategóriájában. Speciálisan tervezett alkatrészek, mint például a henger, lánckerék fedél, forgattyús ház és a lendkerék segítségével sikerült elérnünk, hogy a motorfűrész még könnyebb legyen.
A STIHL kompenzátor, a karburátor szabályzóegysége, gondoskodik arról, hogy a légszűrő növekvő elpiszkolódásánál is a motorteljesítmény, a füstgázminőség és az üzemanyag-felhasználás hosszú időn keresztül közel azonos marad. A szűrőt csak akkor kell tisztítani, amikor a teljesítmény érezhetően visszaesik. Ezáltal lehetővé válik a karbantartás nélküli, hosszabb használat is.
Lapos és keskeny lánckerék fedél kiemelkedő forgácskivetéssel.
Speciális formájának köszönhetően a motorfűrész könnyebben használható döntésnél és darabolásnál.
Öblítéskor üzemanyagot nem tartalmazó légréteg keletkezik az égéstérben található elégetett üzemanyag és a forgattyúházban lévő friss üzemanyag között. Ez a réteg mérsékli a gázadagolás megváltoztatásakor fellépő, üzemanyagot is tartalmazó öblítési veszteséget, ezáltal óvja az embert és a környezetet.
A fűrész láncfeszítése oldalirányban, a lánckerék-fedélen keresztül történik. Ez kizárja az éles fűrészlánccal való érintkezést.
Az új kialakítású HD2 levegőszűrő körkörös tömítéssel akadályozza meg a finom por bejutását a motorba, így tovább növelve annak élettartamát. A szűrő PET anyagból készült, és nagyon jó szűrési tulajdonságokkal rendelkezik.
A szellőző házra festett irányjelzők nagy segítséget jelentenek a döntési munkálatoknál.
A kompressziónyomás következtében a kétütemű motorok beindításánál lökésszerű erők lépnek fel, amelyek az izmokat és az ízületeket is megterhelik. Az ElastoStart ezt érezhetően csökkenti. Egy speciális, az indítófogantyúban lévő rezgéscsillapító elem a húzóerőnek megfelelően elfordul, így lehetővé teszi az egyenletes, hirtelen erőkifejtés nélküli indítást.
Szabadalmaztatott speciális zár üzemanyag- és olajtartályokhoz. Az ezzel ellátott motoros berendezések tankjai gyorsan, nagyobb erőkifejtése nélkül és szerszám nélkül nyithatóak és zárhatóak.
Az új tervezésű olajszivattyú még több lánckenőolaj szállítását teszi lehetővé. Ez különösen nagy segítséget jelent, ha poros környezetben vagy hosszabb vezetőlemezzel használják a motorfűrészt.